Facebook detaliază versiunea pentru TV-uri a serviciului
În urmă cu câteva săptămâni, detaliam un zvon referitor la o aplicație Facebook pentru TV-uri. Aceasta a fost confirmată oficială zilele trecute.
Facebook este cea mai populară rețea de socializare. Are aproximativ 2 miliarde de membri și numărul continuă să crească. În plus, compania americană a găsit o serie aparent infinită de metode prin care să monetizeze informațiile utilizatorilor, în așa fel încât să nu intre niciodată în pană de bani. Exista însă un mediu în care nu ajunsese încă Facebook, deoarece nu se găsise formatul perfect.
Pentru orice pasionat de tehnologie, era evident că este doar o chestiune de timp până să vedem Facebook pe TV. Pentru că este însă destul de dificil să navighezi printr-un News Feed stufos, să postezi ceva nou și să dai un like sau un share, oficialii companiei fondate de Zuckerberg au anunțat că versiunea pentru Smart TV-uri și TV Box-uri a programului va fi complet diferită față de cea pe care o vedem pe mobile.
,,Cu aplicația, poți vedea clipuri video postate de prieteni sau de către Paginile pe care le urmărești, clipurile video live de top din jurul lumii și clipurile recomandate pornind de la interesele tale. De asemenea, poți vedea clipurile pe care le-ai salvat pe mobil pentru vizionarea ulterioară, precum și clipuri pe care le-ai vizionat deja în trecut, clipuri partajate sau urcate de tine online.”
Inițial s-a crezut că noua aplicație va fi dezvoltată în parteneriat cu Apple și va ajunge doar pe Apple TV. Acum ne așteptăm să ajungă pe multe alte platforme, inclusiv Amazon Fire TV, Smart TV-uri Samsung și nu numai. Redarea clipurilor prin Chromecast sau AirPlay a fost posibilă de câteva luni din aplicația Facebook pentru mobil, dar o aplicație dedicată va facilita afișarea lor pe cel mai mare ecran din casă.
Anunțul pe marginea acestui subiect a fost făcut în aceeași postare pe site-ul companiei în care s-a detaliat redarea implicită a clipurilor pe mobil cu sunet.